+420 774 127 866

Nákupní košík

zatím prázdný

Brzdové destičky

Nabízíme brzdové destičky na motorku či čtyřkolku známých a osvědčených značek CL Brakes, RMS, Lucas a také Goldfren. Pro vhodný výběr brzdových destiček na vášeho hřebce využijte možnosti výběru dle typu vašeho stroje v nabídce Motodíly.

Zobrazit filtry a výrobce / Skrýt filtry
loading

 

Brzdové destičky Goldfren

GOLDfren je značka brzd a brzdových komponentů vyráběných v České republice.

Vyrábí sintrované brzdové destičky, brzdové obložení, spojky a spojkové segmenty, brzdové hadice a hadičky, brzdové kotouče, brzdové třmeny a brzdiče nejen na motorky, ale i další komponenty pro brzdění a brzdy nejen na motocykly a ATV, ale také na další dopravní prostředky například pro auta, závodní automobily, motokáry, MTB, letadla, UL - ultralighty a jeřáby a průmyslové stroje. V letošním roce byla výroba rozšířena také o hliníková kola na letadla, jak příďová kola tak hlavní podvozková kola s brzdou. Dále nabízí  širokou škálu příslušenství a náhradních dílů k jejich produktům a brzdám. V brzdách nabízí také kompletní sady a kity. GOLDfren nabízí vysokou kvalitu za rozumné ceny.

Odkaz na výrobce: http://www.goldfren.cz/

K zajetí destiček: Je potřeba brát na vědomí, že dosedací plocha nové brzdové destičky a brzdového kotouče si musí dobře sednout. Je tedy potřeba nejprve brzdové desky tzv. "zajet".

Brzdové destičky na motorku

Jak zajet destičky

Je potřeba si uvědomit, že dosedací plocha destičky a kotouče si musí dobře sednout. I brzdy je tedy potřeba „zajet“, jinak nebudou dobře brzdit. Pokud jsou zcela nové kotouče i nové destičky, je proces kratší. Pokud je brzdový kotouč již léty oběhaný a podrápaný jako gramofonová deska s jazzovým bigbandem, bude destičkám trvat docela dlouho, než se do jejich nových rovných dosedacích ploch brzdového obložení kotouče vyrýsují. Zpočátku je potřeba brzdit jemně, brzdy nepřetěžovat. Pokud na brzdy jdete hned zostra, destičky budou dosedat různě nakřivo, zbrousí se špatně a brzdný účinek i funkce brzdy jsou pak omezené. Zajetí může u normálních destiček trvat třeba 500 km v normálním provozu, u sintermetalových závodních destiček to trvá klidně 1000 km, na dráze samozřejmě pár kol.

- See more at: http://www.icmn.cz/technika/jejich-tempo-je-vrazedne-jejich-revirem-jsou-brzdove-kotouce-jejich-nepritelem-jsou-teplota-olej-a-prach-a-maji-v-rukou-vase-zivoty_5585.clanek#sthash.3ysS3jRc.dpuf

Jak zajet destičky

Je potřeba si uvědomit, že dosedací plocha destičky a kotouče si musí dobře sednout. I brzdy je tedy potřeba „zajet“, jinak nebudou dobře brzdit. Pokud jsou zcela nové kotouče i nové destičky, je proces kratší. Pokud je brzdový kotouč již léty oběhaný a podrápaný jako gramofonová deska s jazzovým bigbandem, bude destičkám trvat docela dlouho, než se do jejich nových rovných dosedacích ploch brzdového obložení kotouče vyrýsují. Zpočátku je potřeba brzdit jemně, brzdy nepřetěžovat. Pokud na brzdy jdete hned zostra, destičky budou dosedat různě nakřivo, zbrousí se špatně a brzdný účinek i funkce brzdy jsou pak omezené. Zajetí může u normálních destiček trvat třeba 500 km v normálním provozu, u sintermetalových závodních destiček to trvá klidně 1000 km, na dráze samozřejmě pár kol.

- See more at: http://www.icmn.cz/technika/jejich-tempo-je-vrazedne-jejich-revirem-jsou-brzdove-kotouce-jejich-nepritelem-jsou-teplota-olej-a-prach-a-maji-v-rukou-vase-zivoty_5585.clanek#sthash.3ysS3jRc.dpuf

Jak zajet destičky

Je potřeba si uvědomit, že dosedací plocha destičky a kotouče si musí dobře sednout. I brzdy je tedy potřeba „zajet“, jinak nebudou dobře brzdit. Pokud jsou zcela nové kotouče i nové destičky, je proces kratší. Pokud je brzdový kotouč již léty oběhaný a podrápaný jako gramofonová deska s jazzovým bigbandem, bude destičkám trvat docela dlouho, než se do jejich nových rovných dosedacích ploch brzdového obložení kotouče vyrýsují. Zpočátku je potřeba brzdit jemně, brzdy nepřetěžovat. Pokud na brzdy jdete hned zostra, destičky budou dosedat různě nakřivo, zbrousí se špatně a brzdný účinek i funkce brzdy jsou pak omezené. Zajetí může u normálních destiček trvat třeba 500 km v normálním provozu, u sintermetalových závodních destiček to trvá klidně 1000 km, na dráze samozřejmě pár kol.

- See more at: http://www.icmn.cz/technika/jejich-tempo-je-vrazedne-jejich-revirem-jsou-brzdove-kotouce-jejich-nepritelem-jsou-teplota-olej-a-prach-a-maji-v-rukou-vase-zivoty_5585.clanek#sthash.3ysS3jRc.dpuf

Pohodlné placení

Využijte bezpečný a pohodlný způsob placení díky službě GoPay.

GoPay